Izklaides industrija ir guvusi milzīgu labumu no tehnoloģiju attīstības, turklāt vairāk nekā daudzas citas nozares. Neatkarīgi no tā, vai tās ir datorspēles ar reālistisku grafiku vai specefekti, kas ir palīdzējuši definēt mūsdienu kino, tie visi ir mainījuši šo nozari līdz nepazīšanai.
Azartspēles un jaunās tehnoloģijas
Azartspēles parasti uzskata par izklaides veidu, kas notiek totalizatoros un kazino kā Klondaika. To klienti ir galvenokārt vīrieši, kas liek likmes uz zirgu skriešanās sacīkstēm un citiem sporta veidiem. Iespējams, tā tas bija pirms dažiem gadiem, taču internets to mainīja un padarīja azartspēles pieejamas plašākām masām. Tagad pat spēlmaņu izvēle ir mainījusies tehnoloģiju dēļ.
Izvēles spēļu automāti
Ņemot vērā mūsdienu spēļu izstrādātājiem pieejamās tehnoloģijas, nav nekāds pārsteigums redzēt, cik populāras ir kļuvušas spēļu automātu spēles, un šķiet, ka to popularitāte nemazinās. Vēl viens iemesls, kāpēc spēļu automāti ir tik populāri, ir tas, ka tiešsaistes azartspēles reāli uzplauka 90. gados, pateicoties interneta ienākšanai cilvēku mājās. Tiešsaistes kazino pārpludināja tirgu un sāka piedāvāt ne tikai tradicionālās galda spēles. Tas ir tāpēc, ka pirmais video spēļu automāts tika ieviests 1996. gadā - tajā pašā gadā, kad tika izveidots pirmais tiešsaistes kazino.
Video spēļu automāti bija ļoti pieprasīti, un izstrādātāji reaģēja uz to, radot simtiem dažādu spēļu automātu, kas balstīti uz filmām, TV raidījumiem, dzīvniekiem, valstīm un jebko citu, kas viņus iedvesmoja.
No mehānikas līdz videoierakstam
Mehānisko spēļu automātu ar pieciem rotējošiem cilindriem izgudroja Sittman un Pitt 1891. gadā. Līdzīgi kā citās kazino spēlēs, spēlētājs vinnēja, pamatojoties uz to, kuram bija labākā kombinācija ar piecām kārtīm. Šī spēle tolaik bija pirmā šāda veida spēle, un tā ātri ieguva popularitāti.
Tomēr augļu spēļu automāta spēle bija sarežģīta, jo piecas kārtis deva tūkstošiem kombināciju. Lai gan tas varētu izklausīties labi, pārāk daudz veidu, kā vinnēt, apgrūtināja to izdarīt, jo bija lielas izredzes, ka Jums izdosies iegūt sliktu kombināciju. Spēļu automātu bija jāuzlabo, un spēļu automāts Starburst ir viens no tiem, kas ieinteresēja spēlmaņus.
Tā mēs nonākam 1895. gadā pie kāda Čārlza Feja. Viņš uzskatīja, ka spēļu automāta konstrukcija ir pārāk sarežģīta, un tam bija taisnība. Fejs vienkāršoja spēļu automātu, samazinot piecu kāršu skaitu līdz tikai trim, lai iegūtu mazāk kombināciju un vairāk vinnestu. Čārlzs Fejs ieviesa arī ikonisko zvana simbolu, kas tolaik bija pazīstams kā brīvības zvans.
Drīz pēc tam dažās pavalstīs tika pieņemti likumi, kas aizliedza azartspēles un ierobežoja derības. Lai šos likumus apietu, tika izgudroti augļu spēļu automāti. Augļu spēļu automāti laimētājiem izmaksāja laimestus ar augļu aromāta košļājamajām gumijām, un augļu simboli joprojām tiek izmantoti tiešsaistes spēļu automātos.
Pēc tam, kad spēļu automāts tika modernizēts, tirgotājs Herberts Millss (Herbert Mills) to ieviesa plašākai sabiedrībai. Millss pārdeva spēļu automātu frizētavās, bordeļos un bāros.
Tiešsaistes spēļu automāti tagad
Mēs dzīvojam pasaulē, kurā ikviens, kam ir interneta pieslēgums, var iegūt gandrīz jebko ar vienu pogas klikšķi. Līdzīgi kā automašīnas vai tālruņa dizains tiek uzlabots un drīz vien aizstāts ar jaunu un labāku versiju.
Kāda ir nākotne?
Nākamais loģiskais solis spēļu automātu attīstībā ir pāreja uz virtuālo realitāti. Izklaides nākotne ir saistīta ar pilnīgu iztēli un trakām inovācijām, un tas attiecas arī uz spēlēm. Viens no pirmajiem šīs nākotnes piemēriem ir lietotne ar nosaukumu Riftcasino. Šī programmatūra ļāva spēlētājiem izstaigāt 3D virtuālo kazino. Viņi pat varēja izmēģināt spēļu automātu spēles, kurās spēlētājam bija nepieciešama pilnīga mijiedarbība. Spēļu automāts tika kontrolēts ar rokas un plaukstas darbībām.
Trūkums šeit bija tas, ka trūka reālas naudas izspēles iespēju, tāpēc tas vairāk atgādināja spēļu, nevis azartspēļu pieredzi. SlotsMillion bija viens no pirmajiem kazino, kas piedāvāja spēlētājiem
iespēju spēlēt ar reālu naudu virtuālā kazino pasaulē. Lai gan šī joprojām ir tirgus niša, tāpat kā virtuālās realitātes spēļu automāti, tā piedāvā spēlētājiem iespēju mijiedarboties ar citiem spēlētājiem arī kazino zālē.
Nobeiguma domas
Virtuālās realitātes spēļu automātiem ir milzīgs potenciāls pacelt azartspēles jaunā līmenī un iepazīstināt ar spēļu automātiem paaudzi, kas aizraujas ar jaunām tehnoloģijām. Ja spēles tiek izstrādātas īpaši virtuālajai pasaulei un spēlētāji spēj pielāgoties un aklimatizēties jaunajām sajūtām, ko šī pasaule piedāvā, tad virtuālās realitātes spēļu automāti ir nākotne.