Ja normāla braukšana jūs vairs neuztrauc, aplūkojiet tuvāk "riepu slepkavas".
Tie ir modeļi, kas ir ideāli piemēroti dreifēšanai. Pirmkārt, jāpiemin Toyota Supra.
Modeļa tehniskās īpašības pārsteidz pat pieredzējušus ekspertus. Mašīna attīsta līdz 340 "zirgiem".
Atbildība par jaudas un ātruma datiem gulstas uz 3,0 litru turbodzinēju. Griezes moments tiek nodots tikai aizmugurējiem riteņiem. Tehnisko testu laikā modelis parādīja, ka novirzes uz tā ir ļoti precīzas un kontrolējamas.
Pārejam uz Subaru Impreza.
Neskaitiet šī "mazuļa" uzvaras visu veidu mītiņos. Tās galvenā priekšrocība ir augsta vadāmības pakāpe. Subaru Impreza lieliski parāda sevi uz jebkuras virsmas (pat uz nelīdzena apvidus). Unikālā piedziņas sistēma ļāva aprakstītā auto giganta inženieriem sasniegt virsotni. Tas pārdala saķeri, ja ir acīmredzama slīdēšana.
BMW M5 sedans šajā rangā bija saistīts tikai ar pazeminātu smaguma centru.
Auto entuziasti atzīmē, ka modeļa driftus ir ļoti ērti veikt arī ideālā klīrensa dēļ. Pārsteidz arī tehniskā "pildīšana". Paņemiet 4,4 litru turbodzinēju.
Tie ir modeļi, kas ir ideāli piemēroti dreifēšanai. Pirmkārt, jāpiemin Toyota Supra.
Modeļa tehniskās īpašības pārsteidz pat pieredzējušus ekspertus. Mašīna attīsta līdz 340 "zirgiem".
Atbildība par jaudas un ātruma datiem gulstas uz 3,0 litru turbodzinēju. Griezes moments tiek nodots tikai aizmugurējiem riteņiem. Tehnisko testu laikā modelis parādīja, ka novirzes uz tā ir ļoti precīzas un kontrolējamas.
Pārejam uz Subaru Impreza.
Neskaitiet šī "mazuļa" uzvaras visu veidu mītiņos. Tās galvenā priekšrocība ir augsta vadāmības pakāpe. Subaru Impreza lieliski parāda sevi uz jebkuras virsmas (pat uz nelīdzena apvidus). Unikālā piedziņas sistēma ļāva aprakstītā auto giganta inženieriem sasniegt virsotni. Tas pārdala saķeri, ja ir acīmredzama slīdēšana.
BMW M5 sedans šajā rangā bija saistīts tikai ar pazeminātu smaguma centru.
Auto entuziasti atzīmē, ka modeļa driftus ir ļoti ērti veikt arī ideālā klīrensa dēļ. Pārsteidz arī tehniskā "pildīšana". Paņemiet 4,4 litru turbodzinēju.