Crossover Subaru Forester ir pastāvīgais Japānas ražotāja flagmanis savā klasē. Automašīna ir bijusi pārdošanā jau vairāk nekā desmit gadus, un tai izdevies iegūt lielu fanu masu gan Japānā, kuras dzimtene ir zīmolam, gan Eiropas valstīs. Šodien mēs runāsim par šī modeļa atjaunināšanu, kam nākamajā mēnesī vajadzētu parādīties izstāžu zālēs.
Atjauninātais Forester dzinēju klāstā saņems pāris jaunus dzinējus. Runa ir par divarpus litru benzīna agregātu ar 180 ZS. un 240 ņūtonmetru griezes momentu, kā arī 210 ZS dīzeļdzinēju. un 230 N*m. Abi dzinēji strādā ar standarta septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Turklāt atjauninājums ietekmēja krosovera izskatu, kas tagad nekaunīgi lepojas ar modernu LED optiku, šikiem sānu gaismām, radiatora režģi un 19 collu diskiem. Iekšpusē nomainīta stūre un sēdekļu apdare. Tajā pašā laikā paši krēsli palika no iepriekšējās versijas.
Kopumā tas ir labs Forester pārveidojums, kas jau ir labi izplatīts visā Eiropas reģionā. Protams, es vēlētos pilnvērtīgu paaudžu maiņu vai pat krosovera pāreju uz elektrisko vilci, taču par to vēl ir pāragri runāt.
Atjauninātais Forester dzinēju klāstā saņems pāris jaunus dzinējus. Runa ir par divarpus litru benzīna agregātu ar 180 ZS. un 240 ņūtonmetru griezes momentu, kā arī 210 ZS dīzeļdzinēju. un 230 N*m. Abi dzinēji strādā ar standarta septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Turklāt atjauninājums ietekmēja krosovera izskatu, kas tagad nekaunīgi lepojas ar modernu LED optiku, šikiem sānu gaismām, radiatora režģi un 19 collu diskiem. Iekšpusē nomainīta stūre un sēdekļu apdare. Tajā pašā laikā paši krēsli palika no iepriekšējās versijas.
Kopumā tas ir labs Forester pārveidojums, kas jau ir labi izplatīts visā Eiropas reģionā. Protams, es vēlētos pilnvērtīgu paaudžu maiņu vai pat krosovera pāreju uz elektrisko vilci, taču par to vēl ir pāragri runāt.