Savulaik Nissan aktīvi nodarbojās ar autosportu un katru gadu piedalījās dažādos čempionātos un sacensībās. Diemžēl vai par laimi mūsdienu Nissan ir tālu no sporta pasaules un koncentrējas uz modernām masu vieglajām automašīnām. Tomēr dizaineri un konstruktori dažreiz vēlas samontēt kaut ko dvēselei, nevis tirgum, un tāpēc parādās tādi projekti kā Nissan DocZ restomod.
Šī ir klasiska sacīkšu kupeja no 70. gadiem, kas Dakārā radīja lielu troksni. Auto tiem gadiem bija īsta revolūcija, piedāvājot unikālu piekari un veselu kaudzi citu tikpat iespaidīgu tehnoloģiju. Un, ja oriģinālais modelis tiek glabāts uzņēmuma muzejā, tad tikko izgatavotais restomods tiek ar spēku un varenu demonstrēts žurnālistiem un vienkāršiem zinātkāriem.
Automašīna ir atjaunota līdz mazākajai detaļai, tostarp spēkstacija ar manuālo pārnesumkārbu un V6 benzīna dzinējs, kas pēc mūsdienu standartiem jau ir novecojis. Viņš, starp citu, attīsta 185 ZS. un 240 ņūtonmetru griezes moments, kas 1971. gadam bija ļoti, ļoti labs.
Vēlos uzslavēt arī modeļa dizainu, kas, neskatoties uz vecumdienām, izskatās svaigs un interesants. Patīk tas vai nē, bet saukt tādu auto par krāmu vienkārši mēli negriež.
Šī ir klasiska sacīkšu kupeja no 70. gadiem, kas Dakārā radīja lielu troksni. Auto tiem gadiem bija īsta revolūcija, piedāvājot unikālu piekari un veselu kaudzi citu tikpat iespaidīgu tehnoloģiju. Un, ja oriģinālais modelis tiek glabāts uzņēmuma muzejā, tad tikko izgatavotais restomods tiek ar spēku un varenu demonstrēts žurnālistiem un vienkāršiem zinātkāriem.
Automašīna ir atjaunota līdz mazākajai detaļai, tostarp spēkstacija ar manuālo pārnesumkārbu un V6 benzīna dzinējs, kas pēc mūsdienu standartiem jau ir novecojis. Viņš, starp citu, attīsta 185 ZS. un 240 ņūtonmetru griezes moments, kas 1971. gadam bija ļoti, ļoti labs.
Vēlos uzslavēt arī modeļa dizainu, kas, neskatoties uz vecumdienām, izskatās svaigs un interesants. Patīk tas vai nē, bet saukt tādu auto par krāmu vienkārši mēli negriež.