Jaunais izskatīgais pikaps Ford Ranger, kas nomainīja P375, iepriecinās ar veselu virkni griezes momenta dzinēju. Jaunums dala T6 platformu ar savu priekšgājēju, kas izceļas ar veiksmīgu visu elementu izkārtojumu, kā arī godīgu kravnesību. Nav jāgaida kaut kas cits no Ford, kas pikapus ražo gandrīz kopš tā pirmsākumiem.
Tātad, atgriežoties pie dzinējiem, kurus lielākoties raksturo tipisks aspirācijas benzīna patēriņš. Tomēr starp visu šo viena veida spēka agregātu brigādi tika pazaudēti divi kārtīgi motori, kas nav pret kumosu ar dīzeļdzinēju, ko pēdējos gados autoražotāji nav turējuši augstā cieņā sliktās vides dēļ. draudzīgums.

Pirmais dīzeļdzinējs ir divu litru četru turbodzinējs. Otrā iespēja ir stabilāka un ir V6 3.0 konfigurācija ar turbokompresoru. Abi dzinēji strādā ar Single-Turbo sistēmu, kas atbalsta programmatūras forsēšanu, un tāpēc tūninga projekti, kuru pamatā ir Ford Ranger, nebūs ilgi jāgaida.
Mēs nerunāsim par modeļa ārējo un iekšējo apdari un aprīkojumu. Teiksim tā, ka viss tiek darīts visaugstākajā kvalitātē, ievērojot modernās klientu prasības.скачать dle 11.1смотреть фильмы бесплатно



Komentāri Ford Ranger iepriecinās ar jauniem dīzeļdzinējiem:





Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Введите код: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив