Nesen Volkswagen prezentēja unikālu klimata kontroles funkcionalitāti saviem jaunajiem ID.7 elektriskajiem transportlīdzekļiem. Tas ļauj atpazīt pasažieru runu un automātiski pielāgot temperatūru salonā, ņemot vērā viņu vēlmes un vēlmes. Turklāt sistēma izmanto siltuma sensorus uz vējstikla, lai pielāgotos laikapstākļiem.
Funkcionalitāte arī ļauj iestatīt individuālus iestatījumus pirms automašīnas iedarbināšanas, analizējot ģeotermālo vidi un vienmērīgi sadalot gaisa plūsmas ātrumu. Lietotājs var izmantot balss komandas, lai iestatītu citas klimata kontroles vērtības, piemēram, "Volkswagen, man ir aukstas kājas un rokas". Sistēma sāks pūst siltu gaisu uz noteiktām ķermeņa daļām kopā ar apsildāmu stūri. Vizuālais darbību process tiks parādīts piecpadsmit collu displeja ekrānā.
Uzņēmums saka, ka pirmās ID.7 sērijas izlaišana ir plānota 2023. gada beigās. Šī funkcionalitāte nodrošinās pasažieriem ērtības un komfortu, padarot klimata kontroli intuitīvāku un vienkāršāku.
Nesen Volkswagen prezentēja unikālu klimata kontroles funkcionalitāti saviem jaunajiem ID.7 elektriskajiem transportlīdzekļiem. Tas ļauj atpazīt pasažieru runu un automātiski pielāgot temperatūru salonā, ņemot vērā viņu vēlmes un vēlmes. Turklāt sistēma izmanto siltuma sensorus uz vējstikla, lai pielāgotos laikapstākļiem.
Funkcionalitāte arī ļauj iestatīt individuālus iestatījumus pirms automašīnas iedarbināšanas, analizējot ģeotermālo vidi un vienmērīgi sadalot gaisa plūsmas ātrumu. Lietotājs var izmantot balss komandas, lai iestatītu citas klimata kontroles vērtības, piemēram, "Volkswagen, man ir aukstas kājas un rokas". Sistēma sāks pūst siltu gaisu uz noteiktām ķermeņa daļām kopā ar apsildāmu stūri. Vizuālais darbību process tiks parādīts piecpadsmit collu displeja ekrānā.
Uzņēmums saka, ka pirmās ID.7 sērijas izlaišana ir plānota 2023. gada beigās. Šī funkcionalitāte nodrošinās pasažieriem ērtības un komfortu, padarot klimata kontroli intuitīvāku un vienkāršāku.