Ne visi automašīnu entuziasti labi pārzina automašīnas.
Tāpēc uzrādītajā nišā vienmēr ir milzīgs skaits mītu un nepareizu priekšstatu, kas neatbilst realitātei.
Analizēsim pirmo mītu. Daudzi "krustu" īpašnieki apgalvo, ka pilnpiedziņa ir garantija, ka automašīna labi darbosies arī bezceļā. Kļūdains spriedums. Lielākā daļa šāda veida automašīnu nespēj pārvietoties bezceļa apstākļos. Pat neliela paslīdēšana dubļu peļķē var būt liktenīga. Tāpēc labāk neiesaistīties šādos eksperimentos.
Vēl viens mīts attiecas uz pārvaldību. Krosoveru īpašnieki uzskata, ka viņu automašīnas paliek stabilas uz visām virsmām. Ir svarīgi atcerēties, ka krustiem ir ļoti augsts smaguma centrs. Līdz ar to, veicot asus manevrus, šāds modelis var viegli apgāzties. Ja jūsu dzīve jums ir dārga, panākiet vienmērīgu kontroli.
Saskaņā ar nesenajām aptaujām populārākais krosovers pasaulē šobrīd ir Hyundai Creta. Šis modelis ir īpaši populārs Austrumeiropā. Tomēr arī tās pārdošanas apjomi Ziemeļamerikā ir spēcīgi. Sacensības var veikt Toyota RAV4 un Volkswagen Tiguan.
Tāpēc uzrādītajā nišā vienmēr ir milzīgs skaits mītu un nepareizu priekšstatu, kas neatbilst realitātei.
Analizēsim pirmo mītu. Daudzi "krustu" īpašnieki apgalvo, ka pilnpiedziņa ir garantija, ka automašīna labi darbosies arī bezceļā. Kļūdains spriedums. Lielākā daļa šāda veida automašīnu nespēj pārvietoties bezceļa apstākļos. Pat neliela paslīdēšana dubļu peļķē var būt liktenīga. Tāpēc labāk neiesaistīties šādos eksperimentos.
Vēl viens mīts attiecas uz pārvaldību. Krosoveru īpašnieki uzskata, ka viņu automašīnas paliek stabilas uz visām virsmām. Ir svarīgi atcerēties, ka krustiem ir ļoti augsts smaguma centrs. Līdz ar to, veicot asus manevrus, šāds modelis var viegli apgāzties. Ja jūsu dzīve jums ir dārga, panākiet vienmērīgu kontroli.
Saskaņā ar nesenajām aptaujām populārākais krosovers pasaulē šobrīd ir Hyundai Creta. Šis modelis ir īpaši populārs Austrumeiropā. Tomēr arī tās pārdošanas apjomi Ziemeļamerikā ir spēcīgi. Sacensības var veikt Toyota RAV4 un Volkswagen Tiguan.