Labs ķīniešu hibrīds Geely Jiaji PHEV tagad ir pieejams ar ietilpīgāku akumulatoru. Eiropā auto debitēja šī gada sākumā un jau uzrāda diezgan labu pārdošanas līmeni. Šajā sakarā Ķīnas autoražotājs turpina uzlabot modeli un padarīt to vēl pievilcīgāku.
Hibrīda uzlādējamā akumulatora jauda ir palielinājusies no 11,3 kWh līdz 15,5 kWh. Līdz ar to ir pieaudzis arī elektriskais nobraukums, kas tagad sastāda iespaidīgus 82 kilometrus hibrīdiem vai plus 26 kilometrus bāzes versijai.
Jaudas hibrīdagregāts kopā joprojām saražo 258 ZS. un 415 ņūtonmetru griezes moments. Viņa strādā ar standarta septiņu ātrumu robotu, kas aprīkots ar diviem sajūgiem. Visas šīs lietas degvielas patēriņš ir 5 litri uz simtu.
Protams, atjauninātais akumulators ir labs, taču automašīnas izmaksas saistībā ar tā modernizāciju pieaugs par pusotru tūkstoti eiro. Ņemot vērā, ka, izņemot akumulatoru, nekas jauns mums nav sagatavots, šāds cenu lēciens neizskatās īpaši patīkams. Lai kā arī būtu, ķīnieši turpina pilnveidot savu Eiropas elektrisko flagmani, kas nākotnē spēs ieņemt spēcīgākas pozīcijas tirgū.
Hibrīda uzlādējamā akumulatora jauda ir palielinājusies no 11,3 kWh līdz 15,5 kWh. Līdz ar to ir pieaudzis arī elektriskais nobraukums, kas tagad sastāda iespaidīgus 82 kilometrus hibrīdiem vai plus 26 kilometrus bāzes versijai.
Jaudas hibrīdagregāts kopā joprojām saražo 258 ZS. un 415 ņūtonmetru griezes moments. Viņa strādā ar standarta septiņu ātrumu robotu, kas aprīkots ar diviem sajūgiem. Visas šīs lietas degvielas patēriņš ir 5 litri uz simtu.
Protams, atjauninātais akumulators ir labs, taču automašīnas izmaksas saistībā ar tā modernizāciju pieaugs par pusotru tūkstoti eiro. Ņemot vērā, ka, izņemot akumulatoru, nekas jauns mums nav sagatavots, šāds cenu lēciens neizskatās īpaši patīkams. Lai kā arī būtu, ķīnieši turpina pilnveidot savu Eiropas elektrisko flagmani, kas nākotnē spēs ieņemt spēcīgākas pozīcijas tirgū.