BMW XM ir jauns Bavārijas koncerna hibrīds, kas flirtē ar M sērijas mantojumu, kā arī priecē ar lielisku modernu dizainu minimālisma un augsto tehnoloģiju stilā. Lai cik žēl, zīmolu saloni ar mīkstas plastmasas un ādas sēdekļiem, kas izgatavoti tumšās askētiskās krāsās, šķiet galīgi un neatgriezeniski pagātnē.
Šobrīd BMW XM tiek prezentēts prototipa formā, kas spēka agregātu aizņēmās tieši no kupejas M1. Turklāt aizņēmums nāca par labu koncepcijai, jo biturbo benzīna četrinieks, kas iekļauts M Hybrid kompleksā kopā ar iespaidīgo elektromotoru, attīsta 750 ZS. un 1000 ņūtonmetru griezes momentu.
Jāpiebilst arī, ka auto ir plug-in hibrīds, kas nozīmē, ka to var uzlādēt no elektrotīkla un pārvietoties pilnvērtīga elektromobiļa režīmā. Nobraukums ar vienu standarta akumulatora uzlādi ir labi 80 kilometri, kas pilsētai ir pilnīgi pietiekami.
Protams, līdz šim bavārieši negrasās iegūto modeli laist masveida ražošanā. Taču fakts, ka viņi turpina pilnveidot elektrisko transportlīdzekļu tehnoloģijas un flirtēt ar minimālistisku dizainu, jau liecina par zīmola dizaineru un mākslinieku domāšanas maiņu.
Šobrīd BMW XM tiek prezentēts prototipa formā, kas spēka agregātu aizņēmās tieši no kupejas M1. Turklāt aizņēmums nāca par labu koncepcijai, jo biturbo benzīna četrinieks, kas iekļauts M Hybrid kompleksā kopā ar iespaidīgo elektromotoru, attīsta 750 ZS. un 1000 ņūtonmetru griezes momentu.
Jāpiebilst arī, ka auto ir plug-in hibrīds, kas nozīmē, ka to var uzlādēt no elektrotīkla un pārvietoties pilnvērtīga elektromobiļa režīmā. Nobraukums ar vienu standarta akumulatora uzlādi ir labi 80 kilometri, kas pilsētai ir pilnīgi pietiekami.
Protams, līdz šim bavārieši negrasās iegūto modeli laist masveida ražošanā. Taču fakts, ka viņi turpina pilnveidot elektrisko transportlīdzekļu tehnoloģijas un flirtēt ar minimālistisku dizainu, jau liecina par zīmola dizaineru un mākslinieku domāšanas maiņu.