Bavārijas koncerns BMW nopietni raugās uz Ķīnas elektromobiļu tirgu, kas, pēc statistikas datiem, ieņem pirmo vietu pasaulē pēc ekspluatācijā esošo elektromobiļu skaita. Tieši šeit vācieši izlaiž savu jauno elektrisko sedanu BMW i3, kam pēc tam vajadzētu parādīties Eiropā.
Modelis pārstāv trešo BMW sēriju un ir pilnvērtīgs elektroauto ar visām no tā izrietošajām sekām. Zem i3 pārsega atrodas divi jaudīgi elektromotori (pa vienam katrai asij). Elektrostacijas kopējā jauda ir 250 kW. vai 340 ZS griezes moments.
Runājot par braukšanas īpašībām, tās ir šādas. Paātrinājums līdz simtiem ir iespējams 4,5 sekundēs, neskatoties uz to, ka elektromobiļa maksimālais ātrums ir 180 km/h. Vēlos atzīmēt arī diezgan ietilpīgu 83,9 kWh akumulatoru, kura viena uzlāde pietiek iespaidīgiem 578 kilometriem WLTP ciklā.
Protams, mūs nedaudz kaitina, ka šis iespaidīgais BMW jaunums debitēs Ķīnas tirgū. Taču ar to neko nevar darīt – tāda ir mūsdienu autobūves realitāte. Ir labi gaidīt Eiropas izlaidumu, saskaņā ar dažu žurnālistu baumām, tikai dažus mēnešus.
Modelis pārstāv trešo BMW sēriju un ir pilnvērtīgs elektroauto ar visām no tā izrietošajām sekām. Zem i3 pārsega atrodas divi jaudīgi elektromotori (pa vienam katrai asij). Elektrostacijas kopējā jauda ir 250 kW. vai 340 ZS griezes moments.
Runājot par braukšanas īpašībām, tās ir šādas. Paātrinājums līdz simtiem ir iespējams 4,5 sekundēs, neskatoties uz to, ka elektromobiļa maksimālais ātrums ir 180 km/h. Vēlos atzīmēt arī diezgan ietilpīgu 83,9 kWh akumulatoru, kura viena uzlāde pietiek iespaidīgiem 578 kilometriem WLTP ciklā.
Protams, mūs nedaudz kaitina, ka šis iespaidīgais BMW jaunums debitēs Ķīnas tirgū. Taču ar to neko nevar darīt – tāda ir mūsdienu autobūves realitāte. Ir labi gaidīt Eiropas izlaidumu, saskaņā ar dažu žurnālistu baumām, tikai dažus mēnešus.