Volkswagen vadība ir nopietni nobažījusies par ātruma pāreju uz elektriskajām sliedēm tā plašajā modeļu klāstā. Ja premium klases ražotājiem no lielā Vācijas trijnieka kļūt par elektrisko zīmolu ir viegls gabals, tad tik populāram zīmolam ar simtiem modeļu kā VW grupai tas ir diezgan smags uzdevums.
Jebkurā gadījumā nav runas par kādu 2030. gadu. Taču tas nenozīmē, ka koncerna vadība nedomā par vidi. Pret! Mūsdienu Volkswagen strādā pie kompromisa risinājumiem, kas palīdzēs saudzēt dabu un iesēdinās pēc iespējas vairāk trūcīgo autobraucēju budžeta sedanos un krosoveros.
Lai to izdarītu, izstrādei tika nosūtīta jauna iekšdedzes dzinēju līnija, kas tika uzasināta darbam ar sintētisko degvielu. Tas galvenokārt attiecas uz biodīzeļdegvielu, ko var iegūt no gandrīz jebkuras apšaubāmas izcelsmes biomasas.
Jaunā dzinēju līnija tiks noregulēta uz zemāku oktānskaitli, tāpēc degvielas uzpildes procesā ar sintētiku problēmām nevajadzētu rasties. Turklāt pašas biodīzeļdegvielas cena ir daudz zemāka nekā klasiskajai dīzeļdegvielai vai benzīnam, un tā ietekmē vidi daudz mazākā mērā.
Jebkurā gadījumā nav runas par kādu 2030. gadu. Taču tas nenozīmē, ka koncerna vadība nedomā par vidi. Pret! Mūsdienu Volkswagen strādā pie kompromisa risinājumiem, kas palīdzēs saudzēt dabu un iesēdinās pēc iespējas vairāk trūcīgo autobraucēju budžeta sedanos un krosoveros.
Lai to izdarītu, izstrādei tika nosūtīta jauna iekšdedzes dzinēju līnija, kas tika uzasināta darbam ar sintētisko degvielu. Tas galvenokārt attiecas uz biodīzeļdegvielu, ko var iegūt no gandrīz jebkuras apšaubāmas izcelsmes biomasas.
Jaunā dzinēju līnija tiks noregulēta uz zemāku oktānskaitli, tāpēc degvielas uzpildes procesā ar sintētiku problēmām nevajadzētu rasties. Turklāt pašas biodīzeļdegvielas cena ir daudz zemāka nekā klasiskajai dīzeļdegvielai vai benzīnam, un tā ietekmē vidi daudz mazākā mērā.